Followers


.



Nov 3, 2011

Malam Aspresiasi ,Event bestt :)

Morning semua ,pagi yang indah dgn perut yg lapar aku meneruskan online semata-2 nak upload gmbar event malam tadyy. Semalam petang dalam pukul 3 lebih amik Pqah then lepak rumahh Kyra . So, kirenye kitorg siap-2 dari rumah die lha ,sekali hujan lebat .Dalam hati asikk pk kan mmbe laki yg naikk moto nak pegyy Sg.Gadut tuw ,kesian dorg nty dah hensem-2 sekali basah ,HHA. Sebaik hujan kejap je . Then ,siap-2 .Kena make-up kan Kyra and Pqah ,penyudah eh aku siap lambat ,Huuu :)) After siap ,ape lgyy snap-2 gmbar sementara tgu Hanim amikk . Alaahai ,aku dgn Kyra pakai skirt, kau adooo ? Then ,dlm pukul 6 mcm tuw hanim smpai , terus pegyy sch sebb bus tgu dpean skolah . Wahh ,ramainy dpan sch ,buat aku rase malu nyah :)) Dgn heel and skirt ,aku dgn kyra jalan dgn ayunye ,HAHA Gelabah betul minah duaorg ney kan ! Then ,bus pn smpai ,naikk lha kami-2 semua mcm ank kambing ,HAAHA. Perjalanan yg penuh bermakna ,ayat aku pulak tak boleh blahhh !! Smpai sane tmpat dituju mestyy lha TOILET .Okeyy ,makeup tak cair lagyy ,HAHA just touch up je :) Then ,teman hanim solat maghrib dlu, after that kne makeup kan die plak. Wahh ,jadi mak andam aku plak semalam :)) Lepas semua nye selesai ,masuk dlm dewan,alahaai seronoknye dpat dduk :)) Aktiviti ape lgyy,sanp gmabr . Okeyy lha ,aku malas nak cite pape lgyy ,korg tgk jelah gmbr yg sempat snap,Okeyy :) Btw ,semalam ade jugak konsert ,alahaii Iqbal nynyi Kyra terus nagis ,apokono kau kawan ,Rindu cakap je :)) 

         4-5 Tanjung ,Alahaii mestyy rindu korg ntyy :((
                                               Bestie terhebat ,sorang lagyy hilang tanpa dikesan *Hanim
                                                                        Bekas adik angkat :))
                                                               Adik angkat belum berbekas :))
                                                           Bersama Ryan Tedder *bestie
                                                               Kawan menggila :))

Kalau nak tgk lgyy byk gmbar, sila-2 lha melawat Facebook aku , search je Syaza Saimi okeyy :) Thanks