Followers


.



Oct 29, 2011

Program Belia Dinamik Barat Seremban

Malam-2 update blogg ! just wanna say yg aku letih ,baru balikk dari Program Belia Dinamik Barat Seremban , program Tilawah Khatam Al-Quran untuk sekolah-2 rendah :) Aku and budak belia lain sebagai Sukarela :) Wahh , best gilerr . tilawah tuw dekat kompleks , so kitorg pn ramai-2 lha kne kumpul dekt sane . Letih memang letih lha , tapi demi job ,HAHA . Ade abg belia ney *Abg aboyy katenye lha , mmg haruk giler ,mmengacau je tahu .Ape pun semuanye sporting , btw tadyy amik gmbar dengan Kak Nilam, Since pendaftran tadyy kak Nilam asikk pgl aku , tah apo kono . Apepun kak , kau punye suare mmg nyaring kalau marah budak laki :)  And then , program habis dlm 9 or 10 malam mcm tuw lha , tak perasan plak . Lpas tuw ape lagyy kitorg kena kemas tempat tuw . Dah lha besar ,penatt weyyy . Tak sanggup nak kate ape dah . Dengan aku menyirap sebb Udin bantai call byk kali . Dah lha keje byk ,lagyy tak fhm !  Kena lipat tikar , gulung karpet , kutip botol-2 , and mcm-2 lha .Tapii dapat ELAUN ,haha :) Ape lagyy ,besom shopping lha dengan bestie tersyang aku .Wahh ,tak sabar . Hm , K lha , penatt sgt , lagy pn tension ! Gudnite semua , Muah sikit , Kbai ~