Followers


.



Oct 29, 2011

Shopping :)

Orang semua sibuk tengok bola, yang aku sibuk online . Kenapa? Sebab nye aku tak minat bola langsung , tak faham doe ape dorang main ,HAHA :) Hm, btw hariney macam-2 nak cerite :))


Hariney aku hangout dengan Kyra , Lyda , Meen ,adik Yanaa , Huzey , Irfan , adik Imran ,adik Ayie ,adik Nazim, adik Haziq Best giler kod . Pagi-2 adik Yanaa dah memekak call aku suruh bangun ,memang tak lha aku nak bangun pukul 8 tuw ,nak-2 pulak hari sabtu ,Err~~  Then , pukul 11 siap-2 pastu jemput Lyda and Kyra , mama hanta :)) Sampai Terminal One kitorg pergi makan dulu ,lapar weyyy! After that tunggu Meen sampai , lepas die smpai baru lha kitorg shopping . Shopping ? Jangan salah faham ,kitorg shopping untuk event malam sekolah nty , dekat Sungai Gadut :) Jalan-2 cari barang . Kyra beli baju and selendang satin , Meen tudung satin , Lyda kasut ,tudung ,cekak ,aku ? Just beli belt and rantai owl je ,huhuhh . Then, Huzey and Irfan dtg ,so shopping sali dgn dorg . Pastu adik ayie ,adik im ,adik nazim ,adik haziq. Jalan sali dgn dorg . Memang huru hara jadinye :)) Kelakar lha korg hee . Then ,lepas jalan lepak Jureka , teman adik Haziq and ayie makan . After that jalan sambil tunggu adik Yanaa dtg , memang semput tunggu kau dik, Janji tengah hari , kau dtg pukul 4 lebih ,memang takk lha kan ! Pastu , masing-2 nak balikk dah . Mama amikk lagyy :) mama ajak pegyy Tesco Seremban Jaya , ape lgyy aku bawak lha Kyra ,Lyda and adik Yanaa follow sali . Kelam kabut dlm kereta , masing-2 menggila layan makk aku :) Then ,sampai sane , teman adik Yanaa shopping tudung , Bukan main lagyy kau dik ,HAHA . Lyda pun beli tudung jugak . Then , pusing-2 sampai letih . Suddenly , nampak Udin and the geng . Memang tak lha kan die dah botak . Fine, aku tak suke laki botakkkkkk !!!!!! Apolahai kau potong rambut mcm tuw sali yunkk oii , dah berape kali den ckp yg den tak suke . Then , kitorg makan-2 , pastu balikkk . Ha , penat betul hariney . Tak sanggup nak cakap ape. Sambil online sambil tunggu adik Yanaa masuk kan gmbr sambil dengar laguu dekat youtube. K lha , ke Facebook pula . Kbai ~~


lihat lha gambar yg sempat disnap


* aku sorg yg tak bertudung , pakai tudung tak boleh pakse okeyy !