Followers


.



Oct 31, 2011

Rindu :(

Petang-2 yang hujan ney ,dengan baju sekolah tak berganti terus je online . Okeyy ,aku tak busukk lagyy lha , still berbau perfume Japannese Roses :) Entah kenape ,hariney terasa mcm nak stalker FB ex adik angkat aku, Nuha :) Aku pn ape lgyy ,stalker jelha , buka olser post die ,HAHA . Sekali buka, ade sorang ney name die Nazrul Nasaruddin , ha aku mcm ingat tak ingat je . Sekali baru aku ingat yg tuw abg first die .Ape lgyy terus jelha aku add fb abg die then stalker plak ,hee . Aku buka older post ,sekali ade satu status ney abg die tulis 
setelah membaca 1 entry yg sedikit serupa dngan kisah arwah adik aku,aku menangis,aku rndukan arwah adik aku,Muadzim nasarudiin semoga kau diempatkan dalam kalangan orang2 yang beriman amin.Al-fatihah
Waa ,sumpah aku terasa kod :( Rindu teramat lahai dekat die :( Dah lha dekat sekolah tdyy lepak dgn Yanie then ade lha jugak selit-2 kan cite pasal arwah . Hmm :( Nak jumpe die !!!!! Haritu tetibe ade nmpk gmbar die dekat cousin die pnye fb . Heishh , kenape sejak-2 ney byk plak pasal kau aku ingat . Maybe aku rindu kau giler kod , hopes kau aman dekat sane okeyy ,Biyy ♥♥♥ Nanti kite jumpe dalam mimpi eh-2 ,Hee . Missyou budak gemok ,buncit , lekor :) Rindu nak dengar kau 
nynyi ,rindu nak tgk kau bwak moto mcm pelesit ,rindu nak hangout ,rindu nak dga suara ,rindu nak amik gmbar same-2, rindu nak texting, rindu nak tgk kau senyum mcm kerang busuk ,and rindu mcm-2 lha :( Take care ,hopefully missyou ,Al-fatihah :((

Ape gelabah lha aku hariney . Tulisan nak taip pun tah ape ghoman ha , sakai punye blogg ! Btw , lagyy satu . Tadyy tak masuk kelass sebab cikgu semua busy dgn malam aspersiasi tuw . So ,lepak dgn bestie dekat Dewan tengok org buat persembahan rehearsel tuk malam tuw . Macam ney ke calon SPM :) Klha , ke Muka Buku bak kata Najwa Latiff , Kbaii ♥♥♥