Followers


.



Nov 25, 2011

2 dalam 1 cerita

Wahai pembaca blogg lucah aku yg disegani semuaa . Adakah anda semuaa nye sihat , angkat bulu ketiak kalau sihat :) Okey , aku masih lagi dalam idah sebagai calon spm , maka dengan itu jarang sekali untuk aku keluar lalan lalan ke sana ke sini.,HAHA sapee percaya dia bodoh . Aku tak keluar rumah ? memang tak lha kan , tiap hari berjalan jee , booooo ~~

Percaya takk, tiap kali aku takde paper , keje aku berjalan je . Kemana ? kau nak suruh aku pergi mane ,hee . Takdee , itu semuaa gurauan semata-2 . Ha , tengok ape dah jadi , ape aku melalut pun tak tahu lha . ney semuaa salah Pacebukk lha , tengok syiokkkkk layan dudaa dan janda aku dekat pacebukk tuw . Sakai punye pqah , kyra , mirul :) Salah korang ney , tengok aku dah lupa nak update pasal ape ,heishhhh .Dah-2 sebelum aku melalut lebih panjang , baik aku terus ka cerite sebenar aku hari ney . Korang nak aku ceite ape hari ney ? Pasal cinta ? ohh , tidakkkkkkkkkkkk tolong jangan suruh aku update pasal cintaa . Aku sedang single sekarang , ha sapee single , mari mari kite eratkan silaturahim , HAHA main-2 jelha bahalol , kod ado pun dah lame aku buat in relationship dekat pacebukk bodoh tuw :))

Percaya takk , tiap-2 hari aku pergi Seremban2 , sebab ape aku hari-2 pergi sane , sebab nye dekat sane aku pakcik yang kacak-2 lagi kaya , HAHA gelabah lha aku petang ney . heishh , tade lha , aku pergi sane sebb hari-2 kena jemput awek abang aku tuw . Untung lha ade awekkkkkk ! Awek die hari-2 lepakk butik mama aku , buat keje konon eh , padahal dating ,HAHA . Hari-2 pergi sane , and then selalu lepak City Park , main ceper yang timbang-2 tuw , sakai betul . Heishh , kawan abg aku jugak yang kena drive , kesian kau weyyy . Aku duduk depan weyy , nasib baik kau tade awekk , kalau tak dah lame aku kena sosah dengan awekk kau kan kan kan:)) Hari tuw aku , abang aku and awekk die pergi Kuala Lumpur , tahu tak KL tuw dekat mane ? Tak tahu ye , kesian kampung betul kau ney ,HAHA gurau je doe . KL tuw dekat belakang rumahh aku je , meyh lha ramai-2 dtang melawat , sejam 50 hengget :) 


Ramai tanya buat ape pergi KL kan ? Hmm , biar lha kami- je yang tahu buat ape dekat situ , ade job paling best , tapiiiiiiiii malang sungguh rezeki kami waktu tuw takde . Nak buat mcm mane , kena lha try dekat tempat lain . Bytheway , nasib baik kawan mama tolong dapat kan job baru nanti .Hmm , maisng-2 muka dah jem je time tuw . Heishh ,pe nak buat , terima jelha , dah takde rezeki dekat situ .HAHA and then lastly balik seremban lepak terminal ,makan-2 shopping barang hanset ,kesian betul kan ~~ Hm ....... Since dari situ lha , kami-2 semuaa busy betul until now . Tiap hari keluar , buakn pergi mane-2 pun , cari manfaat jugak kan . And then , dalam pada tuw , aku takk lupe spm okeyy . Driver aku lha yg hnta berjemput balik sekolah , Alahaiii , aku tak sruh pun die amik , dah die yg nak amik kan , baik hati betul . Lagy pun kawan abg aku , dah lame kenal , bukan die sorg je amik aku , abg aku and awek die pun follow . Alahaii , sayang korang lebih lha , Muahmuahmuahh . Bytheway , thanks jugakk sebab always bawak jalan-2 ,drive sane drive sini sampai malam, kau tak letih ke weyyyy ,HAHA kau kan otak same mcam aku , manjang nak berjalan je , yang abg aku and awek die pun ikut jelha :)) Thanks alot bradoooo , nanti belanja Mcd lagyy ye ,alaaaa RM21 je kan kite makan haritu ;)) 


Ohh ,yeee . Lupa , lepas ney mesti ade yang cakap aku dengan bradoo tuw dah jtuh cintan . Oh ,tidakkkk .Belum lagyy, die kawan abg aku okeyy . Kitorg dah kenal lame , dulu die shuffle dgn abg aku siap berhanta sane sini , Wahhhhhh ;) Laii laiii die single lagy , ade yang nak ? Meh dtang jumpe aku dulu , biar aku yang pilih kan ,HAHA . And then sekarang ney tersangat letih sebb tadyy kena aku and **** kena hanta abg aku and awek die dekat rumahh nenek , nak amik moto . Lepas hanta dorg , kitorg pun pergi kompleks , tengok Karnival ICT , die yang ajak , aku ikut jee , Gilerr aku cakap dengan korg . Yang macam Ipad tuw dekat sane jual RM299 je kod , menggiler lha kitorg tengok tdyy , Rugi abg aku takde , kalau tak mesti meroyan suruh mama beli ,Boooooo tak dapek dooo ~~ Ohh , okeyy lha . Mahu beradu kasih dulu. Maaf lha yee kalau cerite aku hariney bersimpang siur , tak menyusah kan korang pun sebenarnye , klah babai :)