Followers


.



Nov 26, 2011

Ape motif ?

Salam semuanya :) Maaf sebab hariney lambat update blog . Peang tadi busy sangat lha , yelha petang tady kena pergi rumah duda aku Bukhairi ,HAHA duda ye takk , bestie sudahh , kawan since sekoah rendah tuw . Gilaa aku tak pergi rumah die , mengamuk nanti . Act , abang die kahwin hariney , okeyy bang congrtas yaa . Hopes cepat timang anak ,Weeee :) Petang tady pergi sana dalam pukul 12 lebih then sampai sane terus jumpa Mirul , Bukh , Huzey and Anip . Lepas tuw baru Pqah ,Eyna and Kyraa dtg . Heishhh , aku dah kenyang baru korang sampai ye takk . Lepas makan lepak-2 jap , borak-2 then driver muka dah malu HAHA aku ajak lha balik . Pqah ,Eyna and Kyraa tumpang balik sali , Alahaiii , comel sangat korg naik kereta Suzuki Swift kitaa :) HAHA Gelabah sebentar ~~ Then , lepas hantaa dorg , pusing ampangan sebab kena cari makanan abg , Kau ney memang taw ,aku ajak pergi rumah mmbe kau taknak , Ape lahai ! Lastly beli dekat kedai KRS ape cantik name kau ,KRS tuw bukan Kadet Remaja Sekolah ke ,HAHA , sambil tunguu nasi goreng di masak , ape lagy lepak kejap kedai tuw , pekena air tea o ais ,fuhhhh sodapp la ai ,dengan cuaca panas , lagy mantap tu jooo lha kan :) Dah siap , pulang ke butik , Online online dan online ,Yehaaaaa :) Dalam pukul 5 mcm tuw keluar lagy , ke Jusco ,HAHA meayau jee keje kami .Abg aku lha nak sgt pergi Jusco main music box tuw , sakai betul . Klah , aku malas nak cerite lebih sebabnye aku nak off fb , memekak im kejap-2 naik ,huhhh malas nak layan ~~ Kbai