Followers


.



Dec 11, 2011

Rinduuuuuuuuuuu sekolah

Pagi yang indah , Yee sangat indah . Tak panas , sejuk je .Tak macam petang , rase nak rendam semalaman je dalam air sebab terik sangat kan kan :) Okeyy , rase nak update blog tapi macam tak tahu nak cerite ape .Any suggestion ?

Heishh ,sedar tak sedar kan ,dah seminggu aku membujang . Opsss ,salah tafsiran tuw ,haha .Maksudnye dah seminggu aku meninggalakn sekolah . Yee , aku rinduuuuuuuuuuu sangat dekat sekolah .Bila aku dah nak blaa , time tuw la die nak bina itu nak bina ini . Ape jadah haremmmmm la , time aku sekolah situ tak nak pulak bina itu ini . Marah ! Nampak tak muka marah aku ney ~~ Makin lama nak buka sekolah ,makin ligat aku nampak budak-2 pergi shopping beli barang sekolah . HAHA ,rinduu gilaa. Kalau dulu , aku la yang tak sabar-2 nak beli itu ini , kalau boleh semua nak yang baru , yang lama even elok still tak kira , mesti Baru jugak :) Nanti boleh lawan dengan kawan-2 sape punye barang paling cantik and banyak ,HAHA .

Pastu kan , aku rinduuuuu sangat dengan bestie-2 aku dekat tanjung tuw . Hari-2 stalker fb sorang-2 , ade la jugak hilang rinduu . Tapi kalau terlalu rindu sangat , hari-2 aku tengok gambar kita semua , dari first kite bersama , sampai la saat akhir sekolah haritu . Terubat sikit :( Hm , tapi nanti semua dah smabung belaja lagi la bertambah rinduuu dekat youalls . Hm ,klah takd bnda nak update ,hihiw . Nanti ade story kite update yee , Babai <3