Followers


.



Dec 9, 2011

Nak balik kampung :(

Kejam ? Yeee , itu bukan ayat yang sesuai untuk bagi dekat aku .
Sekarang , aku mula merindui kampung , Yeee kampung aku .Dimana ?
Kelantan ,of course :) Harapkan pagar ,pagar makan dawai .
Berapa lama aku tak balik sana ? Kira kan boleh?
Bukan tak nak balik atau ape pun alasan , tapi atas dasar tertentu .
And now , mek sakit . Yee ,mek sakit . Aku perlu dapatkan mereka dekat sana .
Aku cucu die , aku patut pergi jugak walau ape cara sebelum ape-2 jadi !
Minggu depan balik kampung , Okeyy tak sabar sangat ,
Really miss them :( Mek ,ayoh , umie ,cousin-2 dan lain-2 .
Aku tak kira banjir ke dok ke , tetak nak balik juo .
tak kiro apo pung , tetak nak kelik sane :)
HAHA ,maaf aku tidak pandai sangat nak berbahasa kelate .

* Mek ,ayoh and lain-2 , tunggu okey . i will be there as soon as possible .Iloveyou ,Muahhhhh