Followers


.



Nov 27, 2011

Break ~~

Malam ney aku jadi tak keruan langsung , apakah sebabnye ? Ape ke langsi sgt badan aku dari tdy sejuk semcam . ney semuaa gara-2 ,huhh ,malas dah nak fikir ! nak dijadikan cerite , tdy die im aku tnya macam-2 , haduhhhh panas lha aku nak menjawab , HAHA ayat aku malam ney agak jiwang , sape rase-2 nak muntah , kau pergi amik baldi sekrang , tadah lha korang sendri . Puihhhhhhh ~~~
Okey , sambung balik yee , tady die im aku , aku malas nak menjawab , so takde lha aku nak reply bagai kan , kang kalau aku reply lagy lha bertambah cerite eh kan kan kan . So ,aku mampu senyap . punye banyak die hanta , takde aku nak rply dehai .. Then , kebetulan ,pqah call aku cakap nak dtg lepak butik malam ney , aku pun okeyy je lha kan . Tunggu punye tunggu , sekali ad org bagi salam , dengan bangga aku pergi keluar , sekali aku keluar ,AKU DAH SILAP ORANG . Bukan pqah yg dtg , penyudah eh **** yg dtg. Tak ke menggila aku sekejap! Lain yg nak dtg ,lain yg muncul ,WTH ? Dah lha dtg tak kasi tahu , tetibe main serbu mcm tuw je , apelahai manusia sekrang ;) Nak tak nak keluar jelha kan ,kena lha lyan . 

Asal boleh nak cari gaduh malam-2 tuw . Hello bradooo rileks lha , Lu nak gaduh dekat tempat butik mama gua , apekehal ? Gua bukan nak halau lu , tapi beradab lha sikit . Dah break ,buat cara dah break . Yee , memang betul kte janji lepas exam nak couple balik , but now hati aku tak smpai nak couple lgy . Cukup lha kite asik gaduh je manjang , aku naik muak doeeee ! Balik-2 nak bergaduh , memang muak lha aku kan . Pergi sana sini pun susah , apetah lagy nak dgn kawan . Yee , tanpa kawan , hidup susah . Kawan tuw jauh mane sekali pun kite pergi , kita akan cari kawan jugak untuk teman segalanye .Aku rase this is the best wa untuk kitaa lha kan . Break break dan breakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ~~~  Cukup lha setahun je , kalau ade jodoh insyaallah tak kemana . Kalau ditakdirkan kau jumpa yg lain , go on je , teruskn cple ,jgn pernah tgu aku , Dan kalau ditakdirkan aku jumpa yg lain , doakan yg terbaik okeyyy , Insyaallah . Aku tahu banyak benda kau dah buat , tapi tak perlu ungkit kalau dah break . Jangan dok canang sana sini cerite pasal kau dah korban itu ini . Aku tak pernah minta , tapi kau yg korban kan . Aku hargai , DENGAR TUW AKU HARGAI . Jangan lepas ney cakap aku tak hargai pulak !Thanks sebab byk aku sana sini  belanja itu ini . aku minta maaf kalau aku ade tesalah pape dekat kau okeyy , kitaaa kawan sekrang okeyyy :) Aku tak pernah anggap kau musuh or whatever . Thanks alot, Kbai :)