Followers


.



Nov 28, 2011

EynaEleora♥

Once again ! Aku rase , arghhhh susah nak cakap . Aku jee tahu ape aku rase sekrang ney . SHIT ~~ Kenapa , Why , Mengapa ? Sumpa menyirap ney . HAHA ,mesti ramai tertanya-2 apesal dengan aku kan kan kan :) Jeng jeng jeng , mane ade sebenar nye ,Saje nak buat gimik bodoh pagi-2 ney . Okeyy , aku kalau dah melalut mesti tak boleh berhenti , Heishhh .

Hariney aku nak cerite pasal member aku . Alaahai , seronok tengok die dah ade ting-2 baru ,HAHA . Untung lha kau Eyna , cepat jee dapat. Haritu couple dgn Chan tak matang pulak , HAHA kesian masih budak-2 lagi kan Na :) And now , laki koau not bad siakkkkk , apekehal kau ? Pandai mencari ,boooo . Dah dapat tuw jangan nak makan sorang lahai , kau ingat member kau ade berapa orang lagy yg single , Hulur-2 lha sikit ringan kan beban kami ,HAHA gelabah lha aku ney ,Hee .Eh , kalau boleh aku nak yang ade atap doe , nanti hujan tak basah , HAHA ade tak ade tak ? Kau kan suka basah-2 , nanti boleh peluk kuat-2 :) *gurauan semata-2 .Heishhh , seronok tengok kau :) Aku bila lagy ? Wahh statement berani mati aku buat . Aku nanti-2 lha dulu , baru ajee menyingle kan diri , nak cari lain ye takk . Watlek dlu , jual mahal ,HAHA . Tahun depan ke , next month ke aku couple lha . Tak pun tak payah couple until aku masuk belajar , HAHA nanti boleh jumpe yg lain-2 :)

Okeyy lha , aku doakan kau yang terbaik wahai bestie search fb . Hopes kau kekal dgn Nescafe ais kau tuw ye yunk . Nak ting-2 jangn lupa ajak kengkawan yee , Haha . Muah kiri kanan