Followers


.



Dec 2, 2011

6December ,Janji ?

Petang petang hujan , Hujan petang petang , Petang hujan petang ,HAHA ,Apedehal lha aku dok ulang ulang ayat ney . Bedebah sungguh ~~ Asal petang je hujan , asal hujan je petang , Betul tak ? Tolong iyaa kan apee je yang aku cakap , Pleasee Im begging you ,Muahahah :) Dengan suasana yang nyaman lagy tenang lagy indah lagy dibuai kesyahduan ney , rajin benor anak Saimi ney nak menaip cerite merapu macam ikan kerapu ,HAHA apee lha ~~ Okey okeyy ,

Sambung sini sini
Jangan kemana mana ..
*dah macam rap pulak

Okeyy , firstly nak minta maaf pade yang berkenaan sebenarnye ,Hee . Rasenye tahu kod sapee kan kan :) Who's thats boy ? Ceh ceh ,kembang bontot kau kang kalau aku mention name ,Booooo . Actually , selama3 minggu aku single ney , aku hanya mengenakan diaa je ,Hihiw .Jahat tak jahat tak ? Tolong cakap aku baik boleh . Okey fine ,takde kena mengena langsung ~~ Tade lha ,aku single bukan nak main-2 kan hati sape-2 , aku nak ajar diaa ape erti sebenrnya . For sure lha untuk diaa berubah ,tak kan nak bagi diaa mati pulak lepas aku minta putus .Apee bengap lha ~~ Bukan lha nak kena kan die hidup hidup sampai mati berdiri , tapi semua tahu yang kami-2 ney asik nak bergaduh manjang , Kau bayang kan hari-2 gaduh .Kalau baik pun ,Alaaa setakat sehari paling koman pun pagi baik ,malam kang gaduh .Ape jahanam lha macam tuw kan ,tade levink levink langsung ,HAHA ape macam harammm aku eja ney ,Lantak ~~

Alaaaa , aku buat ney semuaa pun sebab nak tengok diaa sayang aku ke tidakkkk ,Kihkihkih . Ternyata sayang weyyy . Pagi petang siang malam aku stalker Fb diaa, status menyayat hati , Kau suka mintak simpati warga FB kan ,saje nak suruh dorg like status kau banyak-2 ,konon kau hotstuff lha eh eh ,Dushh satu kali :)
Kalau tengok status diaa , Fullamak ,kalah Awie punye jiwang wa cakap sama lu .Tak caye cuba stalker FB diaa Tengokjejgnaddfriends ,Tekan lha sendiri ,tak kan tuw pun aku nak ajar lagi ,Bodoh ~~ Alahaii sayang, i buat semuaa ney untk you , Puihhhh geli aku :) Tade lha ,cecuba sikit buang perangai nak mengamok bagai , Apee kau dapat mengamok mcm orang gilaa .Kau paling bertuah pun dapat maki aku jee , tuw je stok aku nak bagi dekat kau kalau kau mengamok .Orang lain punye susah nak dapat maki aku , kau seklai buat terus dapat , Tengok bertapa sayangnye aku dekat kau sampai maki dari aku kau dapat ,Orang lain tak dapat lagy taw ,kre kau paling HotSentappppp lha dalam list aku ,HAHA aku gurau ,Gelak sikit , Okey dah ! Tuw lha tuw lha tuw lha , lain kali jangan bagi aku naik hantu , hntu pun tak mcm aku taw .Ha ,apee aku cakap ney ? Cuba sweet sweet sikit dengan aku , confirm tidoo malam aku mimpi kau ,Hee .

Kau mesti tunggu macam orang waras nak 6 December ney ? Wahhhh ,terharu aku .Kod iyee pun nak lamar aku balik, cuba belikan aku cincin dekat Poh Kong tuw , aku nak yang ade Permata atas die tuw , nak bentuk die pusing pusing macam rollercoster tuw ,pastu aku nak rantai Silver yang ade bentuk love then ade tulis name kitaa ,Nak silver sebb aku tak suka emas macam orang tua .Aku mudaa lagy , tolong amik ikhtibar ! Pastu nak gelang kaki silver jugak yang ade kling kling kling mcm bunyi keling tuw ,HAHA . Mati aku kena saman lepass ney ,Perkauman pulak kang . Pastu nak wang tunai berjumlah RM 50 700.94sen . HAHA ,kau larat nak bayar tak ? Ade duit macam tuw , malam ney jugak aku terima kau ,HAHA. Elleh , nak mintadiskaun bagai lha tuw kan kan . Tengok muka kau je dah tahu ,kau kan suka minta diskuan ,hidup nak diskaun jee keje kau kan :) No diskaun okeyy ,Mukatamd dah tuw . Jiran sebelah aku pun cakap muktamad ,kau ikut jelhaa ape aku nakkk ,Hihi. Sikit jee tuw aku minta , kang aku minta macam-2 ,gondol pulak kepala kau nak beli . Heboh lha kau bawak plastik besar-2 naik moto kau yang alaa alaaa superbike ,padahal tak superbike pun, Perasan . Tak nak naik moto dengan kau lagyy :) Boleh pecah bontot akuu, macam mane aku nak ajak kau merayau KL lepas spm ney , nak naik moto ? Terebang lha aku dekat belakang . Naik kereta Lagi Bestt lha , jum lha jum lha ,HAHA . Tak tahu kereta Lagi Best tuw ape ? Alahaii ,lombap . Kereta Myvii baru tuw lha , Apeedaa ~~ 

Ohhhhhhhhh ,alangkah rinduuunye dekat kau ,HAHA gelabah . Alaaa , rinduu nak peluk kau ,nak kacau-2 ,nak cubit-2 ,macam-2 lha rinduuuuu . Elleh ,macam tak kenal pulak aku ,aku kan suka kena kan orang ,Wakkaaakaka. Break tak break , rinduuu tetap rinduuu ,Salah kau lha ,sapee suruh tak bagi aku makan minum secukupnye ,Okeyy dah lari tajuk ** Yang lain tuw mesti kutuk-2 gilaa babi ,babi pun tak gilaa macam korang nak kutuk-2 bagai .Mesti ade yang cakap 
Alaaa ,dah break ,nak couple balik ,Porahhhhhh.
Apee lha pempuan tuw , dah ludah nak jilat balik ye takkk .
Tak malu ke nak couple balik ?
Kau cari lain jelhaa, jantan tuw kod iye nak kat kau lagii .
Gelabah betul pmpuan tuw , ade ke nak couple balik dgn ex diaa .

And blaaaa blaaa blaaa lagi lha yang akan orang diluar sana pertikaikan . Eh ,aku menyusahkan hidup KORANG ke ? Tidakkk kan . Die pernah jadi sisa aku , suka aku lha nak jilat ke nak ludah ke ,nak muntah ke apee ke . Yang korang macam bingai sangat nak cakap macam-2 apedehal .Kau jeles lha tuw sebab ex kau tak sekacak ex aku ,HAHA . Diaa nak dekat aku lagi ke tidakk ke ,Lantak dia lha . Diaa ade otak , dia ade mata ade hati , Diaa boleh nilai sendri sapee yang berhak dia nak . Dia tak susahkan korang pun nak pinjam otak ,mata dan hati korang ! Eh , korang tak pernah couple eh eh ? Orang kalau dah sayang , sanggup tunggu and buat apee je taw . Even kitorg break seklai pun,aku tahu diaa macam mane. Tak sama macam yang lain. Diaa boleh tunggu aku ,buat itu ini . Itu pun dah nampak dia punya hati macam mane . Bedebah sapee rampas diaa dari aku ! Stok kena caci maki denagn aku je nanti. Yeahhh ,memang time break aku fikir tak nak dekt dia lagi , but dah hati kata sayang , Apee nak buat kan . Lambat mahupun cepat , diaa tetap aku punya . Kau yang cuba-2 nak fall in love tuw , dah boleh move away . Beragak sikit ,aku belum mangkat lagi jadi special life untuk diaa ,HAHA perasan lebih aku . 

Tooo you :
Whats up bradoooo :) HAHA , mesti gelak guling-2 kan bilaa bace post kali ney . Pleaseee gelak lha guling-2 demi i ,HAHA. For sure ,mesti menyirap habis kan ,rase mcm nak bunuh diri je kan bilee dpaat tahu kena game ,boooo . Alaaa ,rileks sudah . Demi apee anak-2 , demi kebaikan . Yehaaa , bagus betul :)  Alaa , dah kata janji ,tak kan nak mungkir pulak kan kan :) Watlek , kau nak lamar aku balik, make sure apee aku minta semuaa dekat atas tuw mesti ade. Kalau takde , jangan harap kau nak jadii Biee aku balik . Kau stok simpanan aku jelha ,HAHA gurau :) Apee pun ,aku minta maaf lepas 6dec yelhaa , malas lha nak minta maaf skerang ney ,aku letih nak menaip panjang-2, Takde function nak taip panjang-2 semata-2 nak minta maaf dekat kau ,HAHA kejam sungguh aku hariney . Okeyy lha ,selamat berfikir dan selamat membeli belah , Ingat kalau takde ,NOWAY ~~ Kbai ,Muahh :)