Followers


.



Nov 11, 2011

Ineedyou ,Muadzim :(

Dulu , kita sentiasa gelak sama-2 ,nak rehat pun kena tunggu ,nak balik pun tunggu , pagi-2 datang sekolah mestyy mencari . Tapi kini , tidakk lagy . Kau pergi dengan bermacam peninggalan yg dititipkan untuk aku . Kau ingat lagi tak masa nak trial PMR dulu waktu 2009 . Kita busy kan , study lha bagai . Kau ajak hang , tetap pergi even nak exam. Sempat lagi kita lepak masa tuw kan . Then ,waktu exam sebenar PMR , kita busy dgn semuaa tuw . Message tetap message ! Study mcm mane sekali pun ,kau tak pernah lupa nak text aku or call . Kau sentiasa ade masa aku sedih ,susah dan senang. Kau terlalu istimewa bagi aku masa tuw .Kau lha lelaki yg aku puja selama tuw sampai kan takde aku tak lepas kan untuk orang lain .Even kau pernah curang , kau tetap balikk dekat aku kan . Betapa kuat nye cinta kita masa tuw kan .Lepas exam ,kita hang lagi . Kau gembira teramat sangat masa tuw . Kau nyanyi kan aku bermacam buah lagu antaranye Pesanan buat kekasih , borgainvilla dan macam-2 lha . Kau betul-2 gembira , aku tak sangka kegembiraan tuw hanya akan jadi kesedihan selepas tuw . 19 dec 2009 , kau akhir kan hidup kau di dunia ney. Kau pegi tanpa kasi tahu aku setitik pun kemana . Sampai hati kan ? Aku jauh di perantauan masa tuw ,kau janji nak tunggu aku pulang kan , nak bersama . Tapi mane je janji kau. Aku dekat sana tunggu kau ttiap malam supaya kau sedar dari koma . Kau tahu kan aku jauh masa tuw . Sebelum aku pergi , aku dtg tgk kau . Mungkin kau tahu . Aku pegang tangan kau berharap yang kau bangun , sedang kan kau , nyenyak tidur tanpa peduli kan aku . Dulu ,kau selalu kucup dahi aku , aku selalu salam kau tiap kali jumpa . Kita selalu pakai baju sama kalau keluar. Sekarang ? Dah takda sape nak buat mcam tuw lagyy . Sumpah aku rindu kau sangat.Kalau aku rindu , aku mestyy tgk gambar kau dalam fone . Terlalu byk gambar kau aku simpan dalam fone ,kdg-2 aku buat wallpaper . Aku nak kau tgk dari atas sana. Aku tak tahu bila kau dtg jumpe aku . Kadang-2 aku mimpi kan kau ,berharap sangat kita dapat bersama. Even dah setahun nak masuk 2tahun kau pergi , aku tetap sayang kau sampai sekarang . Entah kenapa ,aku susah nak lupakan kau dan padamkan sayang aku dekat kau. Yeee , aku ade couple lepas kau pergi , tapyy hati aku still ade kau lagi . But ,now ,im single bie :( Aku cuba jadi single , sebab aku tak sanggup nak sakit kan hati sape-2 pun . Kau lain ,dia lain ! Dulu dengan kau ,jarang sekali kita gaduh , tapi dengan dia , kenapa aku sering jadi agresif .Ade je yg tak kena tiap hari .

Aku nak sangat amik SPM tahun ney dengan kau ,tapi aku tahu tuw semuaa tak mungkin kan terjadi . Aku nak kita sama-2 amik result SPM lepas tuw , tapiiiii ........Kau faham isi hati aku sekarang kan . Mungkin kau sedang perhatikan kan semuaa disekeliling kau ,kawan-2 kau ,family kau .Aku nak kau tahu ,yang aku tiap-2 hari rindu kan kau . Nak sangat kau dtang jumpe aku , nak tgk muka kau ,nak tgk kau senyum . Semuaaa pasal kau , aku rindu :(( Aku nak kau doakan aku yg terbaik untuk SPM isnin ney .Aku nak kau teman aku masa exam nanti , tolong bagi kan aku semangat isnin ney .Aku nak kau ade masa tuw nanti even kau hanya pandang dari atas sana .Tolong ! Aku nak kau . Rindu sangat dekt kau . Kenapa lha kau pergi awal sangat . 3 tahun kita bersama tak sama macam 3 tahun orang lain .Dorang tak merasa ape yg aku rasa !! Doa kan aku untuk SPM ney , bagi aku semangat , doa kan aku dapat result 9A+. Aku sentiasa doakan untuk kau , aku nak kau bahagia dekt atas sana .Kalau ade jodoh , kita jumpe dekat atas sana okeyy :)) Always sayang kau sampai bila-2 , IMISSYOU Muadzim ♥♥♥