Followers


.



Nov 11, 2011

Salam kemaafan kelass tanjung :(

Holaa semuaa nye ,rindu aku lha tuw ,Ecece :) Hee ,tade lha .act hariney nak post pasal student 5 tajung taww .Waaa sedih gilerr kod hariney :( Mesty youalls dah tak sesabar nak tahu kan cerite ape aku nak kongsi gelap dgn youalls :)) Moh ramai-2 pakat mendengar ape aku nak bicara kan dari hati yg tulus ikhlas lagyy bersih suci mcam Downy ,HAHA.

Pagi tadyy kelass aku buat jamuan ,Waaa kelass aku je taww yg buat ,kelass lain semuaa nye tak sporting .Ape lha korang ney ,dah nak last sekolah ,buat lha benda yg sweet memory sikit ,boooo untuk korg .Well ,tanjung kan semuaa nye caring and loving , tak mcm yg lain .Ha ,ade yg jeles ? pi lantak mu lha :) okeyy ,itu guraun je taww ,minta maaf semuaa nye . Lepas bace yassin and solat hajat dekat surau sekolah , terus masuk kelass and susun meja . Makanan penuh atas meja , mcm macam ade . Ketupat , nasi impit , macaroni , roti sardin, kuih seri muka , karipap ,meehun , puding , agar-2 ,air strawberry ,air 100 plus ,air ais soda , keropok ,kek secret recipe and mcm-2 lagyy lha . Lepas kemas tuw baru lha ramai-2 kumpul depan meja tengah-2 ,then amik makanan . Makan makan sampai kenyang , wahhh penuh perut ,nasib baik cover tak makan byk , nty perut buncitt , Eee tak suke tak suke :)) Lepas mkan tuw ,amik gambar , masing-2 dok bawak fone , ha berposing sana sini kalah model .Ade yg bluetooth ,ade yg dengar lagu ,ade yg still makan ,mcm mcm gelagat lha tdyy. After that ,lepakk ramai-2 ,borak-2 lha tah ape-2 cerite .Semuaaa nye tgk mcm happy je , padahal nasib sebelum balikk tak tahu lagyy ,confirm ramai yg menangis :) Dalam pukul 12 mcm tuw ,kami-2 berkumpul sebb nak salam satu sama lain ,minta maaf kalau ade buat salah or pape je kan .

Tynaa yg starter dulu , dia peluk kyra , dah bantai menangis ,aku pun turut lha meleleh ,Yelah ,sebak kod , dah lha tahun ney last nak sekolah ,tahun depan tah kemana lha korg kan :(( Budak perempuan dulu slam-2 ,peluk cium .Hesihhh , sumpah sedih ,habis kuyup tudung aku gara-2 lap air mata HAHA . Semuaa budak perempaun minta maaf satu sama lain. Masng-2 melalak ,yelha sedih kan. Lepas tuw ,dah salam and peluk , and now giliran budak laki pulak ,HAHA rase mcm kelakar juga mase tuw nak salam budak laki . First salam Mirul , minta maaf dekat dia sebb byk buta salah or kacau dia . Dia peluk then usap kepala ,HAHA comell .Pastu Bukh , pun sma juga mcm mirul ,mita maaf peluk then usap kepala .Seterusnye ,Huzey ,Mandeep ,Anip Jambu ,Brown ,Paan ,Amin ,Maidi . Semuaa nye peluk and usup kepala .Ha ,bukan senang nak peluk ,Heishhh ,jgn salah anggap ,bukan peluk cm perempuan peluk tuw . Dengan laki ney just peluk tepi je , alaa biase lha tuw ,HAHA :)) Nampak mirul and bukh dah merah mata tahan nagis ,waaaa korg sweet sngt doe . Dalam byk-2 kelass ney ,kelass 4-5 tanjung ney lha yg terlalu byk memory bersama .Tak dapat nak ungkap kan mcm mne bestnye tatkala bersama dorg ney .Semuaa masalah mesty hilang kalau dorg ade. Kitorg dlaam kelass ney ibarat kan adik beradik ,pergi sana sini mestyy ramai-2 ,kalau hangout pn mestyy nak plan satu kelass . Terlalu byk pengorbanan kelass tanjung ney .Kami tak pernah bergaduh , bahkan kalau ade budak kelass yg gaduh dgn budak lain , satu kelass turun backup .Cuba tgk betapa besrnye pengorbanan kelass tanjung. Makan semuaa tak kira kedekut , bahkan ade yg bersuap , bershare .Kalau kerusi tk cukup ,snggup korban kan sedkit ruang demi kawan. Susah nak ungkapkan semuaa yg ade dalam kelass ney , terlalu istimewa bagi aku .Korang sahabat aku yg tak pernah kenal erti jemu atau bosan nak lepakk sama-2 ,nak gosip ,kongsi itu ini ,and mcm-2 lha . SUmpah sedih lepas ney sebb terpakse berjauhan dgn korg . Kalau boleh diputarkan masa, nak sgt bersama dgn korang lagyy, jtak sanggup nak tinggalkan korg .Persahabatn kita semuaa ibarat air yg dicincnag takan pernah putus. Hm ,okeyy lha . Tuw je nak cerite , terasa sedih pula bila taip ney ,Hmm nak nagis lagyy :((

Tynaa : Even kau kuat makan ,org selalu pgl kau itu ini ,tapyy aku rase kau lha kawan yg the best . Paling manja sekali.Kalauu ade masalh,kau mestyy cuba nak selesaikan. Thanks sebb jadyy kawan aku ,aku minta maaf kalau ade salah silap. 
Aten: Kau lha peneman aku masa balik. Kalau mak aku dtg lambat ,kau mesty ade. Even kau salu cerite paal blue ,tapyy kdg-2 aku join jugak kan. Thanks sebb byk ajarkan aku akaun and math. Aku minta maaf kalau ade salah silap or terpukul kau .
Baby: Kau lha kawan aku dari form3 yg comel gebu. Even kau ckp byk yg terlepas ,tapyy ku tetap kawan dgn kau. And kau jugak lha yg byk ajarkan aku pasal blue ,kalau tak ade aku tahu de ,hee . Thanks sebb jadyy kawan aku selma 3 tahun ,minta maaf kalau aku ade buat salah and silap.
Bella: Kau lha ketua yg kdg-2 boleh harap kdg-2 tak boleh harap .Kau suke salah tulis dlm pemantauan ,pastu aku yg kena marah dgn cikgu sebb salah. Even kau buat salah ,aku tak pernah nak caci maki kau kan ,hee .Thanks sebb kau bekerjasam dgn aku melaksanakan tugas sebgai ketua and penolong .Aku minta maaf kalau silap dan salah .
Eyna: Kau ney kdg-2 lembut ,kdg-2 gnas .Even kau mcm tuw ,tapyy kau tetap kawan aku .Kita baru je rapat this yearkan . Thanks ebb jadyy kawan aku ,kau byk ajar aku benda baru ,and kau suka tambah kan friends aku dlm FB ,ramai betul kau stlaker fb org kan ,kdg-2 aku stalker juga page kau ,hee Thanks ,aku minta maaf kalau ade salah dan silap.
Qaqa : Aku tahu kau byk msalah and 6 bulan lebih kau tak dtg sekolah . Eevn kau ade msalah kau sendri ,tapyy kau tak lokek nak kongsi bersama kan. Kau lha penyeri kelass ,kalau kau tade 6 bulan tuw ,senyap betul .Thanks sebb kau pernah jadyy kawan aku ,minta maaf kalau ade slaah silap.
Nana : Even kau agak pendiam ,tapy kdg-2 aku suka kacau kau .Aku suke tgk cara kau yg lembut je bila cakap ,alahai cair jugak kdg--2 bila aku nak marah. Thanks sebb jadyy kawan aku ,minta maaf kalau ade salah silap .
Sabriena: Even kau byk korban kan ilmu untuk aku ,aku cuba gunakan semuaa ilmu yg kau ajarkan .Thanks sebb kau ajarkan aku math ,dari bodoh-2 aku math ,skg mungkin aku boleh buat .Thanks sebb jady kawan aku ,minta maaf salah silap .
Farahin: Kau lha penyeri aku dlm kelass .Mane aku pergy kau mesty pgl BABY ,alahai comel je kau ,dahlha pendek kecik .Kau lha BIE aku dalam kelass , thanks sebb selau gurau senda dgn aku .Minta maaf kalau salah silap.
Areen : Kau kawan aku dan aku juga lha jiran aku .Kita pernah gaduh kan tahun ney tapy skg dah okeyy .Kau lha kawan kitorg even kdg2 ayat kau agak pedas ,thanks sebb kau sudi jdy kawan aku and tahan dgn telatah aku ,minta maaf salah dan silap.
Kyra : Kau kawan aku dari form1 ,dari kau pendek smpai skg dah tinggi sikit .Kau lha teman gaduh aku dekat sebelah. Kau lah teman gosip aku itu ini. Even kau kuat tacing ,aku tetap tahan dgn kau kan. Tak pernah merungut dgn ape je kau buat. Kau lha kawan selama aku ,thanks sebb dah jadyy betsie aku selama 5 tahun ,minta maaf kalau telaatah and gelagat aku selama nye kurang menyenangkan kau. Kalau kau tade ,aku mesty rindu nak tgk kau tacing and mata sepet kau .Thanks bestie .
Meen : Kau kawan aku since dari form1 lagyy .Same-2 daftar ,then dpt klas pn same .Aku fhm kau ,dan kau fhm aku ,thanks sbb selama ney kau byk bersbar dgn aku,kau byk tahu segalanya kan. Kau lha kawan aku yg periang ,kalau kau tade , sunyi betul nak dgar kau gelak .Thannks bestie .
Lyda : Kau kawan aku dari sekolah rendah lagy .Same-2 kelass kan. Dari kau kurus mcm lidi ,skg ney dah kombang. Even kdg-2 ayt kau buat aku sakit hty and terasa tapyy aku tahu cara kau bergurau mmg kasar sgt .Kalau kau tade ,aku mesty rindu nak dga kau ketuk meja smbil gelak . Thanks bestie .
Hanim : Even kita baru je berkawan 6 bulan ,tapyy akau byk ajar aku erti persahabatan .Kau terlalu penting kan persahabatn dari segalanye kan ,thanks sebb aku mula sedar dari situ .Sahabat itu penting selain family kan. Aku mesty rindu nak tgk kau senyum ,comel sgt . Thanks bestie .
Chee:Kau lha yg paling kabut sikit .ade je nak buat ,kdg-2 meyirap juga aku kan .
Diong: Kau pemalas dtg sekolah .Tapyy kau nak juga ajarkan aku mian violin kan. Thanks 
Yong: Kau ney kuat mengumpat ,kdg-2 aku tak suke .Tapy kau lh kawan aku bile kesunyian.



Mirul : Lepas ney tade sape nak kacau aku dah .tade sape nak drop sana sini, tade sape nka tlg belikan makanan dekt kantin ,tade sape nak buat lawak dlm kelass .Aku mestyy rindu kau ,kau lha kawan laki aku yg the best and happening sekali even kdg-2 kau agak pelik sikit . Thanks bestie .
Bukh : Aku kenal kau dari sekolah rendah ,kita kawan until now kan .Kau lha penyeri dlm kelass dgn mirul .Lepas ney tade sape nak jadyy photographer aku ,tade sape nak dga cite bodoh kau ,tade sape nak follow kau serong lagy ,tade sape nak kacau cikgu-2 ,tade spae nak mlewak ,tade sape nak drop sana sini. Aku mesty rindu kau teramat ,kalu lha kawan laki aku yg sporting and happening . Thanks bestie 
Huzey : Even kau agak kacak dlm kelass , tapy kau tak sombong kan .Kau boleh duduk dgn sape je girl kau nak.Even kau suke bergaya ,kdg-2 aku suek style kau sebb aku kenal kau dari form3 same kelass until now .Lpeas nye tade sape dah nak bawak roti gardenia jagung ,coklat dekt kelas ,mestyy rindu kau .Thanks bestie 
Mandeep: Even kau jarang dtg ,tapy kau ettap kawan aku yg berbangsa asing palng the best .Kau sekepala dgn kitorg . Thanks sebb jady kawan aku .
Anip : Lepas ney aku tak dpt nak dga kau gelak kuat dlm kelass .Aku tak dpt nak tgk kau kuat makan ,and bergaya tuw .Aku kenal kau dari tadika then sekolah rendah until now kan ,kita sama kelass . Thanks sebb jady kawan aku yg terlama.
Jambu : kdg-2 aku suke tgk kau sebb muka kau manis bila senyum. Eevn kau tak terlalu byk cerite ,tapyy kau tetap kawan aku .
Irfan : Aku kawan kau dari sekolah rendah kan. Dari kau pendek mspai skg dah tinggi ,berisi pulak tuw . Thanks sebb kau jadyy kawan aku .
Brown : Aku suke usik rambut kau yg kerinitng tuw. Kau lha kawan aku yg selalu bersabar sebb dduk belakang aku ,kdg-2 aku suke kacau kau,sebb kau jenis melayan je kan .Thanks kawan .
Husaini: Aku kenal kau dari sekolah rendah . Dari kau gemukk ,and now kau kurus .Kau mmg pnadai bergaya ,anak kaya kan. Ape je minta mestyy dpt kan .Lepas ney aku mestyy rindu nak tgk kau betulkan rambut kasi pacak .
Amin: Kau lha kawan aku yg tak reti bahasa .Siang malam call aku ajak message ,tapyy kdg-2 aku layan lha / Even kau selalu kena pulaukan dgn budak-2 ney ,kdg-2 aku backup juga sbb aku kesian tgk kau yg tak reti nak melawan ,jatuh maruah kau nty.Lpas ney aku rindu nak dga kau nynyi sumbang mcm-2 lagu .
Ridzuan: Even tak rapat ,kau sentiasa senyum kan .Thanks jadyy kawan aku selama 2 tahun .
Maidi: Even kau suke kacau org buat org marah ,aku sentiasa kawan dgn kau .Kau lha kawan susah sng aku .Kalau aku minta tlg pegy sana sni,hanta sana sini ,kau sentiasa berkhidmat. Lepas ney rindu nak pgl kau toyol dlama botol.


Terima kasih korang sebab jadi kawan aku .Aku tak pernah ada kawan mcm korang .Kalau lepas ney muka aku kelaur majalah ,dlam televisyen ,then jumpe aku dekat giant or tesco ,tegur-2 lha yeee .Kawan dah lama ,tak kan taknak bertgur . Thanks teramat sangat ,Tak sanggup nak lepas kan korg .Korg lha yg teristimewa bagyy aku . All the best untuk SPM 2011 ney ,buat yg terbaik .Aku sayang korang ,Muahhhhh :)