Followers


.



Dec 3, 2011

Pakai tudung ,amik gambar peluk cium !

Selamat pagi warga blogger yang comel-2 ,cantik-2 dah kacak-2 belaka. Mesti pelik kenapa aku bangun awal hainey ? Awal ke ? Pukul 9 baru bangun ,apee punye anak dara ney :) Bangun pun sebab nak update blog ,HAHA. Nak story ney ,jum lha bace ,jum lha *ugut

Tadi aku online facebook yang si bodoh tuw buat .Alaaaa ,si bodoh tuw Mark Zukerberg tuw lha , tuw pn lembap sangat nak tahu ,Hihi. Syok-2 aku online ,adee lha sorang dari freinds fb aku ney buat status yg dia jeles tengok kawan dia keluar date .Ohh, okeyy fine, aku tak LIKE pun apetah lagi nak comment, Err~~ Pastu dekat status dia tuw ,ade lha dia tag name kawan dia tuw ,konon nye sweet bila keluar dating. Aku pun teringin lah jugak nak tengok Manis sangat ke dorang tuw sampai kawan dia jeles bagai. Aku pun tekan lah name kawan die tuw , Wahhhh DP dia tuw lelaki taw . Handsome? Huh ,handsome lagi ex aku ,HAHA. Pastu aku pun tengok lah gambar couple budak tuw . Walaaawey , HotSentapppp wa cakap sama lu ,rugi lu semuaa tak tengok . Eh ,apeehal aku jadi busher pagi-2 ney ! 

Gambar diaa kalau kau tengok ,memang lah sweet . Masalah nye sekarang ney , perempaun tuw pakai tudung bagai . Ohh ,okeyy .Bukan hak aku nak kutuk dia ape je. Tapi ,awak tuw perempuan pastu pakai tudung plak . Kan tak sedap mata memandang bilaa upload gambar peluk cium bagai. Kod iye pun ade gambar macam tuw , simpan untuk diri sendiri sudah lah. Tak perlu nak pamer kan sangat. Sendiri buat ,sendiri simpan ~~ Dekat facebook tuw semua orang boleh tengok , orang bangsa asing pun boleh tengok .Awak tuw islam ,hormat sikit. Kalau nak peluk cium sekali pn , buat ajelha , gambar tuw tak perlu nak upload deeee . Kod iyee pun kau nak sweet sour dengan couple kau , beragak sikit . Kalau tak pakai tudung tuw lain lah cerite , ney pakai tudung ,tutup aurat ,sekali spoil amik gambar macam tuw .Eh dik ,aku pun peluk cium couple aku jugak , tapi setakat ney takde pulak aku nak amik gambar mcm tuw then upload dekat facebook .Gilaaa kalau aku upload ~~ Tipu lah kalau semua orang yang couple tak pernah buat peluk cium kan , Ha meh sini datang jumpa aku sapee yang pernah couple tapi tak pernah peluk cium ,Jangan nak hipokrit sangat !! Kau dah boleh padam dik gambar tuw . Aku yang tengok pun dah kutuk bagai ,apetah lagi yang lain. Yang ade comment sweet couple poreber tuw ,heishhhh tak fikir ke sebelum comment . Sweet ? Err ,boleh lah ~~ Kang tak puji , menangis pulak,HAHA . Maaf lah ye dik kalau akaa pegi post macam ney .Kau pun bukan kenal aku ,aku pun tak kenal kau . So ,kau pun tak tahu post ney untuk sape ,Uwahahaha :) Maaf yee sebab terkutuk , lain kali jangan amik gambar macam tuw , if nak amik sekali pun ,simpan sendri dalam fone ,jangan pamerkan ,Malu diri sendiri jee ! Salam ,Kbai