Followers


.



Dec 4, 2011

Anis Muhidzir ♥ ♥ ♥

Pelik ,pelik dan pelik .
Kenapa aku pelik ? Sebab ,aku pelik lah ,HAHA Gelabah dah sampai dah ,Nyahhh cepat sebelum aku meraban lebih lanjut ,Okey ~~

Hariney aku nak mengumpat la sikit pasal sorang budak ney ,Alaaa yang hot-2 dekat Facebook bodoh yang Mark Zukerberg tak sunat tuw buat :) Budak ? Mati aku kena belaah lepas ney , Diaa akak la, setahun jagung nenas je dengan aku Wahahah . Aku pelik ,kenapa semua orang buat entry pasal dia ? Hot betul kau kak :)
Eh , jom la bace cerite aku , ade yang tak nak bace ? Meh tekan sini ,mesti korang tahu apee nak buat lepas tuw tekansini .

Okey , aka ney aku dah lame kenal dah .Dari zaman Myspace hingga la jodoh kami berkekalan dekat Facebook pulak. Before tuw , aku kenal akaa ney dari zaman Shuffle .Alaaa ,shuffle yang terkinja-2 tuw ,yang kaki depan belakang ,Dah boleh lap lantai ,seluar masing-2 tak nak kalah ~~ Dia ney dulu setahu aku join group Hardstyle Mangeta kalau tak silap macam tuw la bunyi nye . Yang aku pula join 2 group ,Satu group abang aku Aleve Alexandria yang TIHB tuw ,Lagi satu aku masuk group Hardstyle Sillent Killer by Cumey ,HAHA :) Punya tamak kan kan ,kisah pula aku .Selalu kalau shuffle kan banyak event , aku pun memang selalu follow event dorang-2 . So ,mesti la nampak akaa ney . Dari dia badan kecil aku kenal ,sampai sekarang kau tengok dah besar dah .Kau makan ape kak , tips sikit ?

Then ,dia ney memang manjang kepit dengan ajjir . Aku cakap dengan korang , tiap kali event , orang-2 yang datang bukan pandang dorang shuffle ,Semua sibuk dok pandang Ajjir . Ha , juling la mata korang ~~ HM kang selalu menang event ,Popular la masing-2 masa tuw kan :) Ajjir la yang paling hot masa tuw , memang ramai yang nak gedik-2 ,Fikir aku tak tahu ke , Puihhhhhh la korang ! Dah-2 ,stop kejap pasal shuffle ,kalau aku cerite psal shuffle pun bukan korang tahu ,Kan ? Aku kalau online , tak sah kalau tak stalker Fb && blog dia . Memang tangan aku automatik tekan name dia .Kau pakai jampi serapah ape ney kak ? Gambar dia , status dia memang aku tatapi tiap hari ,dah boleh jadi menu harian aku la .Kenyang kalau bace :) Kalau dia gaduh dengan Ajjir ,memang ramai la yang simpati dekat dia , Termasuk aku ,Hihiw :)

Akaa ney , dah lah cantik ,comel ,aku rase macam nak culik dia je . Tapi kan ,tak sampai sejam aku culik ,dah heboh dekat fb pasal dia hilang . Tuw yang aku malas ,silap-2 bukan aku yang popular , penyudahnye dia yang popular ,Sana sini gambar dia . Nanti semua cari dia , bukan cari aku pun :) Okey kak , gurau je . Choki-2 sepekat ,Pleasee ? Aku tak tahu kenapa aku minat gilaa babi dengan akak ney .Padahal babi pun tak minat macam mane aku minat dia .Ape aku merepek ney ? Lantak ~~ Tuw yang jadi masalah aku sekarang ney , tak tahu kenapa aku minat dia . Sampai sekarang masalah aku tuw takde sape yang boleh selesaikan . Dr .Fazillah Kamsah pun tak dapat nak selesaikan ,aku sendiri tak faham ! Kata doktor ,tapi tak tahu macam mane nak selesaikan ,HAHA mati aku kena saman lepas ney .Botak kepala nak bayar saman malu diaa ,Boooo :)

Mesti korang tertanya-2 kan ,pasal sape la yang aku dok merapu macam ikan kerapu ney . Apee la lembap sangat korang ney , Tak kan tak kenal lagi Nyot-2 tuw . Dulu aku gelak guling-2 sebab name dia nyot .Aku pernah tanya abg aku kenapa hodoh benar name nyot tuw . Sensitif betul ,HAHA . Pastu ade lagi satu Nyotetek ,Ha yang ney lagi la aku gelak guling-2 sampai tak tahu nak guling dekat mane lagi dah . Ape sampai macam tuw sekali kak oi :) Ape pun name kau kak , tuw semua tak jadi hal , yang penting dapat bace blog ,Hihiw .Aku takut nak cerita lebih-2 ,kang dia block aku dekat fb baru tahu.

Korang search sendiri la kalau nak tahu sape dia ney Anis Muhidzir yang comel-2 tuw :) Bytheway , sorry kak sebab cerita pasal kau tanpa izin ,HAHA . Tengok semua orang dok buat entry pasal aka , so nak join jugak :) Iloveyou ,Kbai

Anis Muhidzir ♥