Followers


.



Dec 8, 2011

Hang out

Semalam ,semalam dan semalam . Yeahhh ,itu cerita semalam , hari ney baru nak cerita . Aikkkk ,ape aku cakap ney ? Lantak ~~ Semalam kan , kita keluar dengan boypren and girlpren kita . Alahai ,seronok sangat :)
Pagi tuw kita pergi rumah Kyra sebab tiap kali keluar , saya pasti akan pergi rumah dia ,sebab nak jalan saing , Dia kan twins saya :) Lepas tuw kena tunggu Lyda and Pqah datang , Then baru kami gerak pergi Jusco , Ye Jusco memang pilihan semua remaja :)

After that , sampai sana kena tunggu pulak budak laki yang lembap macam siput sedut datang . Korang make up kalah perempuan tahu tak ! Dalam pada tunggu tuw , terserempak dengan adik Aini , adik Syakirin dan paling aku obes sekali adik Hanis ,Alahai ,comelnye , Bak nombor ? Dah jumpa tuw kan , ney lha hasilnya
 adik Syakirin, Lyda,Kyra ,Me ,adik Aini:)
 adik Syakirin, lyda, kyra,me ,adik Hanis:)
adik Hanis ,Omeyyy :)
Ney baru sikit gambar , ade lagi dekat dalam fone . Tapi fone macam Cb buat aku naik hangin . Sja enak mintak aku beli baru la tuw , Huh ! Then ,lepas tuw kan baru la budak laki datang , Wahh semuanye kacak-2 belaka , Nak sorang boleh ? Fine , kami kawan je .Tiada istilah nak bercouple sesame ye , kawan tetap kawan . After that pergi booking tiket nak tengok cerite Ombak Rindu ,Sekali tengok , ombak rindu full .Kena la beli tiket untuk pukul 5:20 , Hm terpkasa . Sementara tunggu tuw ,kitorg pergi kenyang kan perut dulu ,Makan makan dan makan ,Sedappppp :) Dah bosan tak tahu nakpergi mane , BUkh ajak kaorke . Wahh ,seronoknye . 3jam dalam GreenBox ,terasa seronok sangat . Dalam pada nynyi tuw , ade jugak terselit kesedihan sebb lepas ney susah dah nak jumpa mereka semua ,Hm :(

Lepas dah karoke 3jam ,kitorg kena masuk wayang pula . Yesss ,best gilaa. Tak sabar nak tengok Ombak Rindu ,Ombak Kasih dan Ombak Tsunami ,HAHA . Masing-2 poyo tgk cite tuw .Seklai bila dah tengah-2 cerite , meleleh .Alahaii , omeyy angat . Menangis la tengok certe tuw ,sedihhh habis ! Ade lha dalam 2 jam cerite tuw . Balikk lambat wooo semlam . Dekat pukul 8 lebih baru sampai rumah ,Huh memang lepasan SPM betul HAHA ade yg jeles la tuw kan ? Balik je rumah dah rindu dekat mereka semua . Rase macam sekejap je ,Ahhhhhhhhhhhhh . And now ,semua dah busy nak kerja ,Lagi susah nak jumpa kan kawan ?
Anyway ,aku doakan yang terbaik untuk korang , Kalau aku terlupa korang ,Please dtg jumpa kau ,Lempang aku okey :) And andaikan korg terlupa aku , aku mampu senyum jee . Thanks kawan for that days . Gonna missyou , Muahhhhhh